Siemens HB84E562

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB84E562 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

tennt 13-11-2015
Geschreven voor: Siemens HB84E562

In 10-2009 deze oven in gebruik genomen. We gebruiken de oven dagelijks. Na 2 jaar weigerde de linker draaiknop om iets op te warmen met magnetron. Na heen en weer draaien van de knop was dit verholpen. Siemens gevraagd wat hier aan te doen is. Er werd doodleuk gezegd: uw garantie is verlopen dus reparatie kosten zijn voor u. De draaiknop deed na ½ jaar helemaal niet meer voor magnetronfunctie. Na reparatie d.m.v. contactspray heeft dit voor 2 jaar gewerkt. Nu beginnen de klachten weer terug te komen.
Conclusie: de draaiknoppen van siemens zijn onbetrouwbaar. Verder is de handleiding onduidelijk om even snel iets in de oven te bereiden.

tennt 03-03-2016

Met extra geduld doet de oven wat gevraagd wordt.
Om een rollade van > 1,1 kg te braden gaat niet lukken. De linker draaiknop blijft nog steeds onbetrouwbaar.
Het blijft dus behelpen.
We overwegen een andere combi-oven aan te schaffen.....

Lieneke99 07-01-2015
Geschreven voor: Siemens HB84E562

We zijn er heel blij mee. Ziet er mooi uit. We gebruiken hem voornamelijk als magnetron en dat gaat goed.

Canan88 14-12-2014
Geschreven voor: Siemens HB84E562

Ondanks dat het een combi oven/magnetron is bakt het alles super goed! Niet te vergelijken met andere combi's die helft van de bakplaat verwarmen en de andere helft niet. Makkelijk in gebruik, mooi design en goed formaat om in 2 lagen te kunnen bakken indien nodig. Kortom zeer tevreden.

Hhem1958 09-01-2013
Geschreven voor: Siemens HB84E562

Wij hebben deze combimagnetron gekocht om ook af en toe broodjes of een taart te kunnen bakken. Helaas is het resultaat van de heteluchtoven in onze ervaring slecht. Wij hebben dit door gegeven aan Siemens, daar kregen wij te horen dat wij een combioven hadden moeten kopen maar geen combimagnetron. Wij en ook de winkel waar we hem kochten wisten dit niet, dat er zoveel verschil zat in combioven of combimagnetron. Als je iets bakt met oven en magnetron samen gaat het redelijk ook voor pizza's bakt hij prima. Jammer dat de heteluchtoven zo slecht is.

rbek 27-03-2013

Dat is dan barslecht van die winkel !!!
En weer super van Siemens , want wij zijn uitermate tevreden over dit toestel. Ik was afhankelijk van de inbouwmaten van de vorige combi magnetron een Neff, die we eerst hadden. Deze Siemens voldeed precies aan de maten dus was de koop zo beslist. Een super apparaat vorr die prijs